top
logo

produk-lelaki.gif
produk-wanita.gif

WANGIAN PEMIKAT LELAKI

jaminan.gif

 

Buatlah pembelian walau jam 3 pagi @ Hari Minggu @ Public Holiday

banner

  Tambah Saiz Zakar| Nafsu & Stamina |Tahan Lama| Penjagaan Zakar    | Tambah Air Mani|Wangian Pemikat Wanita| Payudara/Pinggul |

Dalaman Wanita | Set Bersalin

- CARA PEMBELIAN -

- Pilih produk yang anda ingin beli.Campurkan harga produk-produk tersebut.
- Anda boleh lakukan pembayaran melalui mesin deposit tunai (CDM).
- Pemindahan wang melalui mesin ATM,
- Depost tunai di kaunter bank atau melalui pembayaran Online Banking, 

- Pembelian PAYPAL,KAD DEBIT, KAD KREDIT Dan KAD VISA - Klik Disini -
CIMB BANK ISLAM MAYBANK PUBLIK BANK
8601 8928 73 1227 0010 001 167 5628 5210 5928 3188 7274 15
S.S.A GLOBAL ENTERPRISE

- SETELAH BAYARAN DIBUAT - - SMS Maklumat Pesanan -
'SMS / WhatsApp' kan maklumat anda seperti
Nama Produk | Nama Anda | Alamat | NO Phone | Nama Bank | Jumlah | Waktu | Tarikh Bayaran ke 019-272 2219

Untuk WhatsApp Kami < Klik  Disini WhatsApp SSA GLOBAL >

Sertakan Email untuk Ebook Percuma - Klik Disini -            Contoh Pembelian - Klik Disini -

 

 

29 Serum

29 serum

Harga : RM 100.00
RM 100.00 Sahaja (pos percuma)
(Semenanjung/Sabah,Sarawak,Labuan)

 

29 Serum

Seringkali kita mendengar permasalahan dalam institusi perkahwinan. Antara sebabnya bila ada masalah di ranjang. Selalunya ramai lelaki yang mengalami masalah pancutan pra matang dan cepat berasa geli setiap kali bersetubuhan dengan pasangan. Yang lelaki pun rasa tidak puas apatah lagi pasangannya.

Ramai yang sanggup menghabiskan beratus malah beribu ringgit untuk memperbaiki masalah ini. Berjumpa dengan doktor pakar ataupun bomoh kampung semuanya masih juga tidak berkesan. Kalau jadi pun hanya seminggu dua saja.

Kenapa perlu menghabiskan wang dan waktu sedangkan kini sudah ada cara yang mudah untuk mengatasi masalah ini.

Di sini kami memperkenalkan produk yang sedang hangat kerana telah dipercayai oleh ramai lelaki dan perempuan yang berpuas hati dengan hasilnya. Produk yang mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia.

 

4 SEBAB UTAMA PANCUTAN PRA-MATANG

  1. Sensitiviti melampau pada kepala zakar anda yang menyebabkan mekanisma pancutan di dalam badan anda menghasilkan KEKEJANGAN. Kekejangan ini menyebabkan keinginan melampau untuk pancutan. Pada ketika ini pancutan tidak dapat dihalang lagi.
  2. Keinginannya terlalu melampau hinggakan seakan-akan tiada cara yang boleh menghalangnya.
  3. Keberahian yang terlalu tinggi disebabkan oleh kelenjar seks yang terlalu aktif. Hormon mengawal ksemua bahagian seksual anda. Daripada keberahian hinggalah ke pancutan. Apabila anda merasa berahi, kelenjar seks dengan pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda.
  4. Pancutan pramatang berlaku apabila tahap hormon seks anda menjadi terlalu tinggi. Hormon anda menjadi tidak seimbang dan anda TIDAK AKAN dapat mengawal pancutan anda.

 

APA KEISTIMEWAAN 29 Serum

  • 29 Serum     Membuatkan anda lebih lama beraksi di ranjang.
  • 29 Serum     Memuaskan pasangan anda dan pastinya anda juga.
  • 29 Serum     Diformulakan dari bahan herba melayu yang diiktiraf turun temurun.
  • 29 Serum     Membuat anda lebih yakin berada di ranjang.
  • 29 Serum     Lebih disayangi pasangan dan nikmat kehidupan bahagia.
  • 29 Serum     Murah dan mudah dibawa kemana sahaja.
  • 29 Serum     Senang digunakan, bukan pil tapi hanya sapuan.

29 Serum

 

 

Cara Penggunaan 29 Serum

Picit sedikit 29 Serum  ke jari anda. Sapu secara sekata dikepala zakar, takuk kepala zakar dan urat pari. Biarkan sejam sebelum bilas dengan air paip. Kemudian anda boleh bersama. Kesan 29 Serum akan lebih kuat sekiranya anda biarkannya lebih lama dizakar anda.

Kami mengesyorkan anda menggunakan 29 Serum  selepas mandi petang. Biarkan gel tersebut meresap. Bila anda mahu bersama isteri anda pada selepas insyak baru dibilas dengan air. Kesan 29 Serum  mampu bertahan sehingga 9 jam. Walaupun anda tidak jadi bersama dengan isteri anda pada malam tersebut tidak mengapa kerana 29 Serum  tidak memberbahayakan.

    Cara penggunaan berserta gambar ada disertakan sekali didalam kotak.
 Perhatian! Jika anda pengguna 29 Serum kali pertama, sila guna dalam kuantiti yang sedikit dahulu untuk mengetahui amaun yang sesuai untuk anda. Zakar setiap lelaki adalah berlainan dan masing-masing memerlukan amaun gel yang berbeza. Jika penggunaan pada hari ini tidak memberikan perbezaan, sila gandakan amaun gel untuk hari esok. Dan pastikan gel dibiarkan pada zakar sekurang-kurangnya 1 jam (lebih lama lebih baik)

 

29-serum

 

 SOALAN YANG SERING DITANYA TENTANG 29 serum

SOALAN   =  Apa beza 29 serum  dengan produk-produk lain yang terdapat di internet?
JAWAPAN = Kebanyakkan produk gel tahan lama yang dijual di internet tidak mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia. Ada juga antara gel tahan lama tersebut mempunyai isi yang sangat sedikit iaitu 2ML dan dijual pada harga yang tidak masuk akal.
29 serum  telah mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia. No pendaftaran kami adalah NOT140303135K. 29 serum  mempunyai isipadu sebanyak 10ML dan ianya sangat kuat. Hanya sedikit sahaja diperlukan untuk kesan maksimum. Dan 1 unit 29 serum  mampu bertahan lebih sebulan jika diguna dengan cermat.

SOALAN   =  Adakah 29 serum  berminyak?
JAWAPAN =29 serum tidak berminyak. Ianya akan terus meresap kedalam kulit zakar. 29 serum berasaskan air.

SOALAN   =  Bolehkah 29 serum  digunakan bersama kondom?
JAWAPAN = 29 serum boleh digunakan bersama kondom. Sila bilas zakar dengan air paip sebelum menggunakan kondom.

SOALAN   = Selamat ke guna 29 serum  untuk seks oral?
JAWAPAN = 29 serum 100% berasaskan herba melayu. Untuk seks oral mahupun seks, sila bilas zakar anda dengan air paip.

SOALAN   =  Saya takutlah nak guna. Selamat ke?
JAWAPAN =29 serum  selamat. Dan ian

 

29 serum

 

Harga : RM 100.00
RM 100.00 Sahaja (pos percuma)
(Semenanjung/Sabah,Sarawak,Labuan)

 


bottom
top

014-655 XXXX Terima Kasih Saya Sudah Terima tempahan. Sangat Cepat dan berbaloi.Terima Kasih


017-224 XXXX Salam, barang dah sampai cepat dan selamat Terima Kasih. Lain Kali boleh order lain pula...


017-966 XXXX ok. da smpai.tq.


014-619 XXXX Salam, brg dh smpai. tq.


019-415 XXXX Slm, brg dh smpai. tq.


013-903 XXXX Salam Bro, brg dh dpt Trima Kasih


011-129 XXXXX telah sampai. tk


012-631 XXXX Barang dah dpt terima kasih banyak


016-687 XXXX Thank You Sir. I proud for the service


017-878 XXXX Brg dh spai bos..


017-412 XXXX Bro brg da smpai tq.


019-334 XXXX Item received.tq.


013-509 XXXX Brang dh smpai bro,tq


017-392 XXXX Perniagaan u all dah boleh dipercayai. X mcm stengah org, order tapi brg x sampai2. aku rekemen kt member lain. Tq again


017-672 XXXX Da dpt bro. tqvm!


012-229 XXXX Got The Prosolution ! Thks/joe, terima kasih


019-300 XXXX Kiriman pos laju telah sampai, terima kasih


012-674 XXXX Dah sampai barang tu, TQ


012-217 XXXX Saya dh terima tq,


017-437 XXXX brg dah terima tuan, terima kasih


013-363 XXXX mmg mudah dn pantas


012-916 XXXX cepat betul, lepas ni bole order lagi hehe


019-367 XXXX bagus servis cepat mudah dan murah terima kasih


012-635 XXXX barang dah sampai terima kasih, bagus servis


013-682 XXXX brg mmg power, puas hati order thx


017-366 XXXX tq bro cayok hehehe

 

bottom

Powered by KedaiKeluarga.com 2009-2016.

Mana-mana bahagian laman web ini tidak boleh diubah, disalin secara digital ataupun cetakan tanpa kebenaran daripada Admin KedaiKeluarga.com