top
logo

produk-lelaki.gif
produk-wanita.gif

WANGIAN PEMIKAT LELAKI

jaminan.gif

 

Buatlah pembelian walau jam 3 pagi @ Hari Minggu @ Public Holiday

banner

  Tambah Saiz Zakar| Nafsu & Stamina |Tahan Lama| Penjagaan Zakar    | Tambah Air Mani|Wangian Pemikat Wanita| Payudara/Pinggul |

Dalaman Wanita | Set Bersalin

- CARA PEMBELIAN -

- Pilih produk yang anda ingin beli.Campurkan harga produk-produk tersebut.
- Anda boleh lakukan pembayaran melalui mesin deposit tunai (CDM).
- Pemindahan wang melalui mesin ATM,
- Depost tunai di kaunter bank atau melalui pembayaran Online Banking, 

- Pembelian PAYPAL,KAD DEBIT, KAD KREDIT Dan KAD VISA - Klik Disini -
CIMB BANK ISLAM MAYBANK PUBLIK BANK
8601 8928 73 1227 0010 001 167 5628 5210 5928 3188 7274 15
S.S.A GLOBAL ENTERPRISE

- SETELAH BAYARAN DIBUAT - - SMS Maklumat Pesanan -
'SMS / WhatsApp' kan maklumat anda seperti
Nama Produk | Nama Anda | Alamat | NO Phone | Nama Bank | Jumlah | Waktu | Tarikh Bayaran ke 019-272 2219

Untuk WhatsApp Kami < Klik  Disini WhatsApp SSA GLOBAL >

Sertakan Email untuk Ebook Percuma - Klik Disini -            Contoh Pembelian - Klik Disini -

 

yes FIRMING CREAM BIO-ASLI

firming-cream-bio-asli

Firming Cream Bio-Asli

Kandungan:15 gm

 

RM 60.00 Sahaja (pos percuma)
(Semenanjung/Sabah,Sarawak,Labuan)


Firming Cream dari Bio-Asli hasil gabungan herba terpilih diadun dalam minyak kelapa dara memberikan harapan yang menakjubkan bagi menambah saiz serta memperbaiki kontur payudara hanya dalam masa 6 minggu, dan adakalanya memperlihatkan perubahan segera pembesaran tisu kulit.

Meningkatkan Saiz dan Kemontokan Payudara anda sehingga 3 'cup'!

Bersedia untuk mengetahui info-info tentang kaedah pembesaran dan pemejalan payudara yang terkini, hanya dengan menggunakan Firming cream bio-asli. Anda boleh meningkatkan saiz ukurlilit payudara anda dari 1 inci ke 3 inci dan ukuran menambah cup, semua ini dalam masa 3 hingga 6 bulan. Ini semua tidah mustahil dan dalam kebanyakan kes, ianya adalah kekal. Anda pasti akan bangga dengan penampilan terbaru anda.

DORLENE Breast Cream meningkatkan dan menstimulasi estrogen pada tisu mammary payudara yang sensitif dan membantu meningkatkan saiz payudara dengan membekal phyto-estrogen (estrogen dari tumbuhan) dari Pueraria Mirifica terus ke payudara anda.

Proses ini akan merangsang penambahan tisu mammary pada payudarauntuk memberikan anda payudara yang lebih besar dan padat. Kebanyakan wanita akan melihat perubahan dramatik ini dalam masa 3 – 6 bulan. Selepas mendapat siaz payudara yang anda idamkan selama ini, teruskan penggunaan untuk 3 bulan lagi untuk kesan yang lebih kekal. Firming cream bio-asli Semua proses ini adalah secara alami, selamat, tahan lama dan dalam kebanyakan kes, ianya adalah kekal.
 
 FIRMING CREAM 2

Berapa Lama Diperlukan Untuk Melihat Perubahannya

Beberapa orang memberitahu kami ianya dicapai dalam masa 7 hari. Beberapa orang mengambil 7-8 minggu. Beberapa orang di antaranya. Kebanyakan orang mencapai saiz maksimum atau saiz yang dihajati dalam masa 3-6 bulan.

Khasiat Firming Cream Bio-Asli

  -  Firming Cream mampu menengangkan Payudara.
  -  Firming Cream mampu memontokkan Payudara.
  -  Firming Cream mencerahkan tona warna dan menyegarkan payudara.
  -  Firming Cream bersifat anti penuaan.
  -  Firming Cream bersifat anti kedut.
  -  Firming Cream bersifat menganjalkan.

HERBA YANG DIGUNAKAN

pueraria-mirifica

1. Pueraria Mirifica : Atau dikenali sebagai phytoestrogen (hormon estrogen yang diambil dari tumbuh-tumbuhan) telah ditemui mengandungi banyak jenis estrogen (hormon wanita) adalah herba yang paling bersifat estrogen. Seperti miroestrol, deoxymiroestrol, daidzein, genistein, genistin, dan coumestrol. Bahan-bahan unik ini mempunyai nilai yang sama dengan hormon wanita (estrogen).

 

Peuraria Mirifica mempunyai aktiviti estrogen yang paling tinggi berbanding phytoestrogen yang lain, kerana ia mempunyai persamaan dengan struktur hormon manusia. Miroestrol juga penting untuk melancarkan peredaran darah dan percambahan tisu baru serta memberikan nitrisi yang cukup untuk kulit. Oleh itu, kawasan yang disapu dengan produk ini akan menjadi tegang dan kelihatan lebih muda.

kagelia-africana

2. Kigelia Africana : Ia merupakan pokok yang sangat dihormati di Afrika dan pokok ini dianggap suci oleh komuniti disana. Ekstrak kigelia africana digunakan secara meluas dalam produk rawatan kulit. Kajian mengenai kebaikkannya sebagai anti bakteria, anti fungus dan anti kanser sedang giat dilakukan. Mereka juga menjadikan penawar untuk pelbagai jenis penyakit, dari penyakit sendi, gigitan berbisa, sifilis, dan juga tornadoes (Watkins 1975).

Pokok ini banyak ditanam sebagai pokok hiasan di kawasan tropika untuk bunga hiasan dan buah-buahan. Tapak penanaman perlu dipilih dengan berhati-hati, kerana buah-buahan yang jatuh boleh menyebabkan kecederaan serius kepada manusia atau kenderaan yang berada di bawahnya.

Firming Cream Bio-Asli

Aturan Penggunaan Firming cream bio-asli

Firming cream bio-asli-Gunakan 2 kali sehari, waktu pagi dan malam. Sapukan di kawasan payudara dan urut secara pusingan selama 3-5 minit sehingga krim menyerap sepenuhnya.

Berat 

      300 gram/botol
big breast
Kecantikan seseorang wanita pastinya dikaitkan dengan rupa wajah, saiz payudara dan bentuk badan. Lelaki mana yang tidak suka kepada bahagian wanita ini. Semua lelaki mempunyai selera yang berbeza-beza tentang wajah wanita tetapi mereka sependapat tentang payudara. "Payudara mestilah WOW...!!" barulah lelaki akan tewas dengan anda.

Anda sebagai wanita ingin mempunyai payudara yang besar, pejal dan montok. Tidakkah anda rasa iri hati pada kawan atau teman sepejabat yang mempunyai payudara yang besar? Andakah anda peduli? Adakah anda sudah berserah pada keadaan dan tidak mahu berbuat sesuatu tentang saiz payudara anda. Padahal anda boleh berbuat sesuatu untuk menjadikan kurniaan, yang ada pada semua wanita ini menjadi yang terbaik.
 

KAJIAN

* 70% wanita di Malaysia (terutamanya Melayu) mengutamakan pakaian dan hiasan rumah daripada penjagaan badan.
* 65% wanita di Malaysia cepat kelihatan tua ketika berumur meningkat 40 tahun.
* 90% wanita di Malaysia akan mula gelisah dan sedar apabila kekasih , tunang, suami mereka beralih kepada wanita lain.
* Wanita menganggap payudara ( buah dada ) adalah anugerah yang tidak perlu dibesarkan, dan membiarkan begitu sahaja (kecil).
* Wanita yang mempunyai anak, payudara mereka cepat layu atau kendur atau lisut apabila tidak dijaga.
* Wanita sedar bahawa semua lelaki sangat suka akan kecantikan payudara tetapi mereka MALAS dan TIDAK mahu menjaganya dengan baik.

SEBAGAI WANITA, ANDA TENTU INGINKAN

* Suami anda sayang pada anda kerana anda memiliki tubuh badan yang membuat suami anda tak sabar-sabar nak balik dari pejabat.
* Ramai orang tertanya-tanya berapa usia sebenar anda, sebab ANDA kelihatan begitu muda.
* Kawan-kawan selalu memuji anda dan mengatakan anda masih macam anak dara.
* Rakan sepejabat anda cemburu, sebab penampilan anda memang ada class.
* Lelaki tertarik dengan bentuk payu dara anda yang sememangnya AGAK BESAR, tegang dan mantap.
* Anda ada lebih keyakinan diri sebab anda tahu anda memang pandai jaga tubuh badan anda.

bottom
top

014-655 XXXX Terima Kasih Saya Sudah Terima tempahan. Sangat Cepat dan berbaloi.Terima Kasih


017-224 XXXX Salam, barang dah sampai cepat dan selamat Terima Kasih. Lain Kali boleh order lain pula...


017-966 XXXX ok. da smpai.tq.


014-619 XXXX Salam, brg dh smpai. tq.


019-415 XXXX Slm, brg dh smpai. tq.


013-903 XXXX Salam Bro, brg dh dpt Trima Kasih


011-129 XXXXX telah sampai. tk


012-631 XXXX Barang dah dpt terima kasih banyak


016-687 XXXX Thank You Sir. I proud for the service


017-878 XXXX Brg dh spai bos..


017-412 XXXX Bro brg da smpai tq.


019-334 XXXX Item received.tq.


013-509 XXXX Brang dh smpai bro,tq


017-392 XXXX Perniagaan u all dah boleh dipercayai. X mcm stengah org, order tapi brg x sampai2. aku rekemen kt member lain. Tq again


017-672 XXXX Da dpt bro. tqvm!


012-229 XXXX Got The Prosolution ! Thks/joe, terima kasih


019-300 XXXX Kiriman pos laju telah sampai, terima kasih


012-674 XXXX Dah sampai barang tu, TQ


012-217 XXXX Saya dh terima tq,


017-437 XXXX brg dah terima tuan, terima kasih


013-363 XXXX mmg mudah dn pantas


012-916 XXXX cepat betul, lepas ni bole order lagi hehe


019-367 XXXX bagus servis cepat mudah dan murah terima kasih


012-635 XXXX barang dah sampai terima kasih, bagus servis


013-682 XXXX brg mmg power, puas hati order thx


017-366 XXXX tq bro cayok hehehe

 

bottom

Powered by KedaiKeluarga.com 2009-2016.

Mana-mana bahagian laman web ini tidak boleh diubah, disalin secara digital ataupun cetakan tanpa kebenaran daripada Admin KedaiKeluarga.com