top
logo

produk-lelaki.gif
produk-wanita.gif

WANGIAN PEMIKAT LELAKI

jaminan.gif

 

Buatlah pembelian walau jam 3 pagi @ Hari Minggu @ Public Holiday

banner

  Tambah Saiz Zakar| Nafsu & Stamina |Tahan Lama| Penjagaan Zakar    | Tambah Air Mani|Wangian Pemikat Wanita| Payudara/Pinggul |

Dalaman Wanita | Set Bersalin

- CARA PEMBELIAN -

- Pilih produk yang anda ingin beli.Campurkan harga produk-produk tersebut.
- Anda boleh lakukan pembayaran melalui mesin deposit tunai (CDM).
- Pemindahan wang melalui mesin ATM,
- Depost tunai di kaunter bank atau melalui pembayaran Online Banking, 

- Pembelian PAYPAL,KAD DEBIT, KAD KREDIT Dan KAD VISA - Klik Disini -
CIMB BANK ISLAM MAYBANK PUBLIK BANK
8601 8928 73 1227 0010 001 167 5628 5210 5928 3188 7274 15
S.S.A GLOBAL ENTERPRISE

- SETELAH BAYARAN DIBUAT - - SMS Maklumat Pesanan -
'SMS / WhatsApp' kan maklumat anda seperti
Nama Produk | Nama Anda | Alamat | NO Phone | Nama Bank | Jumlah | Waktu | Tarikh Bayaran ke 019-272 2219

Untuk WhatsApp Kami < Klik  Disini WhatsApp SSA GLOBAL >

Sertakan Email untuk Ebook Percuma - Klik Disini -            Contoh Pembelian - Klik Disini -

 

Gambir Jantan

Gambir Jantan

Gambir Jantan

Harga Asal USD 79

RM 70.00 (pos percuma)
(Semenanjung/Sabah,Sarawak,Labuan)


Original vs Tiruan

 

MEMBANTU ANDA MENIKMATI KEPUASAN DENGAN LEBIH LAMA

  •     Tak Sampai 5 Minit?
  •     Mengalami Pancutan Pramatang?
  •     Rutin Seks Terganggu?
  •     Pancutan Pramatang? 

Gambir Jantan

 

Seringkali kita mendengar permasalahan dalam institusi perkahwinan. Antara sebabnya bila ada masalah di ranjang. Selalunya ramai lelaki yang mengalami masalah pancutan pra matang dan cepat berasa geli setiap kali bersetubuhan dengan pasangan. Yang lelaki pun rasa tidak puas apatah lagi pasangannya.

Ramai yang sanggup menghabiskan beratus malah beribu ringgit untuk memperbaiki masalah ini. Berjumpa dengan doktor pakar ataupun bomoh kampung semuanya masih juga tidak berkesan. Kalau jadi pun hanya seminggu dua saja.

Kenapa perlu menghabiskan wang dan waktu sedangkan kini sudah ada cara yang mudah untuk mengatasi masalah ini.

Di sini kami memperkenalkan produk yang sedang hangat kerana telah dipercayai oleh ramai lelaki dan perempuan yang berpuas hati dengan hasilnya. Produk yang mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia.

Gambir Jantan

 

4 SEBAB UTAMA PANCUTAN

PRA-MATANG

 

  1. Sensitiviti melampau pada kepala zakar anda yang menyebabkan mekanisma pancutan di dalam badan anda menghasilkan KEKEJANGAN. Kekejangan ini menyebabkan keinginan melampau untuk pancutan. Pada ketika ini pancutan tidak dapat dihalang lagi.
  2. Keinginannya terlalu melampau hinggakan seakan-akan tiada cara yang boleh menghalangnya.
  3. Keberahian yang terlalu tinggi disebabkan oleh kelenjar seks yang terlalu aktif. Hormon mengawal ksemua bahagian seksual anda. Daripada keberahian hinggalah ke pancutan. Apabila anda merasa berahi, kelenjar seks dengan pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda.
  4. Pancutan pramatang berlaku apabila tahap hormon seks anda menjadi terlalu tinggi. Hormon anda menjadi tidak seimbang dan anda TIDAK AKAN dapat mengawal pancutan anda.

Berapa lama zakar anda boleh bertahan sebelum 'muntah' ketika seks? 5 minit? 10 minit? 60 minit? Cukup ke untuk puaskan si isteri?

Gambir Jantan

Gambir Jantan

 

 Hasilnya? Jimak Lebih Lama dan Isteri Tersenyum Puas. 

 

  • Gambir Jantan direka khusus untuk membantu lelaki tahan lebih lama diranjang, meningkatkan keyakinan diri dan memuaskan pasangan. Gambir Jantan diformulasikan 100% dari herba melayu purba yang telah diiktiraf turun temurun dalam membantu lelaki tahan lebih lama diranjang.
  • Gambir Jantan ini adalah khas untuk hubungan seks suami isteri yang halal. Kami tidak bertanggungjawab jika produk ini disalahgunakan. Walaupun kami tidak jamin produk ini berkesan 100% ke atas setiap individu, tetapi lihat testimoni-testimoni original yang telah dihantar kepada kami. Alhamdulillah ramai yang dapat bertahan lama. Berikut ialah kandungan Gambir Jantan:

Gambir Jantan

Gambir Jantan

Gambir Jantan

 

Dijamin sampai dan puas hati

TEKNIK PENGGUNAAN GAMBIR JANTAN

Cara 1:
Ambil 1 sukatan sapu urat bawah dagu dan takok sehingga kering. Tunggu 1/2 jam lagi lama lagi baik sebelum melakukan persetubuhan, ini adalah kegunaan biasa yang boleh tahan lama sedikit daripada tidak guna langsung.( tahan lama 30 - 45minit)

Cara 2 :
Ambil 2 sukatan sapu keseluruhan kepala zakar, urat bawah dagu, takok dan kepala sekali sehingga kering tunggu 1 jam lagi lama lagi baik. Ini dapat bertahan lebih lama lagi daripada kegunaan pertama. (tahan lama 1 jam-2 jam)

Cara 3:
Ambil 3 sukatan sapu keseluruhan kepada zakar biar kering (tunggu 2 jam) lepas itu ambil 2 sukatan sapu sekali lagi biar kering dan tunggu 1 jam setengah lagi lama lagi baik. Ini memang sukar untuk keluar mani, kalau basuh dengan sabun sekali pun memang sukar untuk keluar kerana kepala zakar anda sudah ada 2 lapisan Gel dan ianya boleh bertahan sehingga 2 hari.

 

 

Gambir Jantan

Gambir Jantan

Harga Asal USD 79

RM 70.00 (pos percuma)
(Semenanjung/Sabah,Sarawak,Labuan)


bottom
top

014-655 XXXX Terima Kasih Saya Sudah Terima tempahan. Sangat Cepat dan berbaloi.Terima Kasih


017-224 XXXX Salam, barang dah sampai cepat dan selamat Terima Kasih. Lain Kali boleh order lain pula...


017-966 XXXX ok. da smpai.tq.


014-619 XXXX Salam, brg dh smpai. tq.


019-415 XXXX Slm, brg dh smpai. tq.


013-903 XXXX Salam Bro, brg dh dpt Trima Kasih


011-129 XXXXX telah sampai. tk


012-631 XXXX Barang dah dpt terima kasih banyak


016-687 XXXX Thank You Sir. I proud for the service


017-878 XXXX Brg dh spai bos..


017-412 XXXX Bro brg da smpai tq.


019-334 XXXX Item received.tq.


013-509 XXXX Brang dh smpai bro,tq


017-392 XXXX Perniagaan u all dah boleh dipercayai. X mcm stengah org, order tapi brg x sampai2. aku rekemen kt member lain. Tq again


017-672 XXXX Da dpt bro. tqvm!


012-229 XXXX Got The Prosolution ! Thks/joe, terima kasih


019-300 XXXX Kiriman pos laju telah sampai, terima kasih


012-674 XXXX Dah sampai barang tu, TQ


012-217 XXXX Saya dh terima tq,


017-437 XXXX brg dah terima tuan, terima kasih


013-363 XXXX mmg mudah dn pantas


012-916 XXXX cepat betul, lepas ni bole order lagi hehe


019-367 XXXX bagus servis cepat mudah dan murah terima kasih


012-635 XXXX barang dah sampai terima kasih, bagus servis


013-682 XXXX brg mmg power, puas hati order thx


017-366 XXXX tq bro cayok hehehe

 

bottom

Powered by KedaiKeluarga.com 2009-2016.

Mana-mana bahagian laman web ini tidak boleh diubah, disalin secara digital ataupun cetakan tanpa kebenaran daripada Admin KedaiKeluarga.com