top
logo

produk-lelaki.gif
produk-wanita.gif

WANGIAN PEMIKAT LELAKI

jaminan.gif

 

Buatlah pembelian walau jam 3 pagi @ Hari Minggu @ Public Holiday

banner

  Tambah Saiz Zakar| Nafsu & Stamina |Tahan Lama| Penjagaan Zakar    | Tambah Air Mani|Wangian Pemikat Wanita| Payudara/Pinggul |

Dalaman Wanita | Set Bersalin

- CARA PEMBELIAN -

- Pilih produk yang anda ingin beli.Campurkan harga produk-produk tersebut.
- Anda boleh lakukan pembayaran melalui mesin deposit tunai (CDM).
- Pemindahan wang melalui mesin ATM,
- Depost tunai di kaunter bank atau melalui pembayaran Online Banking, 

- Pembelian PAYPAL,KAD DEBIT, KAD KREDIT Dan KAD VISA - Klik Disini -
CIMB BANK ISLAM MAYBANK PUBLIK BANK
8601 8928 73 1227 0010 001 167 5628 5210 5928 3188 7274 15
S.S.A GLOBAL ENTERPRISE

- SETELAH BAYARAN DIBUAT - - SMS Maklumat Pesanan -
'SMS / WhatsApp' kan maklumat anda seperti
Nama Produk | Nama Anda | Alamat | NO Phone | Nama Bank | Jumlah | Waktu | Tarikh Bayaran ke 019-272 2219

Untuk WhatsApp Kami < Klik  Disini WhatsApp SSA GLOBAL >

Sertakan Email untuk Ebook Percuma - Klik Disini -            Contoh Pembelian - Klik Disini -

 

yes  Jamu Ibu Halimah (Jamu Mak Dara) yes

kualitipoweribuhalimah8

 Jamu Ibu Halimah
(Jamu Mak Dara)

RM 350.00 Sahaja (pos percuma)
(Semenanjung/Sabah,Sarawak,Labuan)


Mengikut tradisi orang Melayu, berpantang bagi ibu selepas bersalin yang paling baiknya adalah 100 hari. Bagi sesetengah orang, 100 hari itu dimaksudkan dengan tempoh berpantang untuk tidak bersama suami, manakala pemakanan harus dikawal secara ketat sehingga 40 hari yang pertama. Jarang wanita lepas bersalin 

ibuhalimah7

merasa seksi kerana bentuk fizikal yang mengalami perubahan ketara seperti tubuh yang makin berisi, menggeleber, kulit perut merekah  dan badan berjerawat. Ibu bersalin merasakan dirinya tidak menarik lagi.

Set Bersalin Mak Dara Ibu Halimah adalah hasil daripada amalan turun-temurun keluarga beliau, dan kini, ia diperkenalkan untuk kegunaan umum.  Ramuan yang digunakan adalah 100% herba hutan hujan tropika dan tidak
mengandungi bahan tiruan, manakala bengkung yang disediakan adalah bengkung tradisional Melayu. Amalan berpantang selepas bersalin telah menjadi tradisi bagi masyarakat Melayu. Amalan tersebut sangat dititik beratkan oleh emak Ibu Halimah ketika beliau di dalam tempoh berpantang.

Senarai barangan Set Bersalin Ibu Halimah Mak Dara

ibuhalimah1

Produk   Kandungan
Jamu Mak Dara serbuk 1 kotak 250 gram 
 Jamu Mak Dara kapsul       2 botol 60 biji kapsul(perbotol)
 Losyen param  1 botol 120 ml
 Pilis 1 bekas 200 gram
 Bedak sejuk 1 bekas 200 gram
 Rempah mandi 1 bungkus 100 gram
 Bengkung 1 helai
 Tungku kukus berherba 1 unit

Maklumat Lanjut & cara penggunaan Set Bersalin Ibu Halimah

JAMU MAK DARA SERBUK

ibuhalimahserbuk

Cara Penggunaan
Bancuhkan satu sudu besar Jamu Mak Dara ke dalam setengah
cawan air panas. Kemudian tunggu sehingga suam dan minum air Jamu Mak Dara. Selepas minum Jamu Mak Dara lapiskan dengansegelas air suam untuk melancarkan proses penyerapan jamu.Sekiranya menyusukan bayi, ampuhkan kedua-dua buah
dada dengan lengan tangan sambil meneguk air Jamu Mak Dara.Ini adalah untuk mengelakkan dari air Jamu Mak Dara memasukilaluan susu.Banyakkan minum air suam ketika berpantang. Amalkan meminum air Jamu Mak Dara 2 kali sehari setiap pagi dan malam sebelum makan.

JAMU MAK DARA KAPSUL

ibuhalimahkapsul

Cara Penggunaan
Ambil 2 kapsul Jamu Mak Dara setiap kali sebanyak 2 kali
sehari sebelum makan. Banyakkan minum air suam selama tempoh berpantang dan elakkan minum air sejuk peti ais, air berais dan makanan yang sejuk seperti tembikai,timun, buah kundur dan lain lain ketika berpantang. Juga elakkan makanan berlemak,berkuah dan berair seperti kobis, seeloknya sehingga selepas pantang kerana jika di ambil
berlebihan akan memudaratkan kesihatan tubuh.
LOSYEN
IBU HALIMAH
 ibuhalimahlosyen
 
Cara Penggunaan
Di gunakan dengan cara menyapu ke seluruh badan, dada, lengan dan terutamanya dari bahagian pinggang ke pergelangan kaki setiap kali selepas mandi.
Khasiat
Losyen Ibu Halimah yang bertindak seperti param ini adalah untuk menstabilkan suhu badan ibu-ibu dalam hari dan memastikan tubuh sentiasa hangat.Ia juga baik untuk mengurangkan rasa sejuk kebas pada badan dan mengurangkan kesan-kesan kulit pecah pada badan.
PILIS
MAK DARA
 

ibuhalimahpilis

Cara Penggunaan
Sapu pada dahi setiap kali selepas mandi.
Khasiat
Pilis di gunakan untuk melegakan sakit sakit dibahagian ubun
dan pening kepala ketika berpantang. Mengurangkan gelap matayang biasa di alami ibu baru lepas bersalin.
BEDAK SEJUK
MAK DARA
ibuhalimahbedak
Cara penggunaan
Ambil 3 hingga 5 butir bedak dan tambah dengan air sehinga menjadi pes. Sapu pada bahagian muka seperti pipi, dagu ,leher dan bahagian lain untuk menghilangkan kesan kesan hitam. Biarkan sehingga kering dan cuci apabila perlu. Seeloknya di biarkan selama mungkin agar kebaikan bedak sejuk dapat di serap oleh kulit.
Khasiat
Bedak sejuk untuk liang liang kulit serta menghilangkan kesan kesan hitam pada leher supaya kulit sentiasa kelihatan segar dan berseri.
REMPAH MANDI
MAK DARA
ibuhalimahrempah
 
Cara Penggunaan
Rebus rempah mandi ke dalam satu periuk air sehingga mendidih.Ambil 3 cawan air rempah mandi dan di campur
ke dalam setengah baldi air panas/suam (mengikut kesesuaian)
mandi menggunakan air rempah secukupnya. Sekiranya air rempah yang direbus di dalam periuk berkurangan, bolehlah ditambah dengan air yang baru. Rempah mandi boleh di gunakan sehingga habis tempoh berpantang mengikut keperluan ibu dalam tempoh berpantang.
Khasiat
Rempah mandi Jamu Mak Dara sangat berkhasiat untuk
mengekalkan kehangatan badan ibu ibu baru melahirkan
dan menyingkirkan sel sel kulit mati pada tubuh.Ia juga untuk
Membuang angin dan mengelakkan angin dari memasuki liang tubuh dan menyegarkan tenaga tubuh yang lemah. Selain itu ia juga sesuai untuk menghilangkan bagu badan dan kesan2 hitam
akibat kulit pecah.
BENGKUNG
MAK DARA
ibuhalimahbengkung
Bengkung Jamu Mak Dara di perbuat dari kain belacu yang sesuai utk di gunakan sebgai bengkung kerana kain nya yang lebih lasak.Bengkung Jamu Mak Dara sangat efektif untuk mengembalikan bentuk tubuh ibu ibu bersalin selepas melahirkan kepada bentuk asal melalui penggunaan yang konsisten.
Cara Penggunaan
Letakkan bengkung pada badan dari paras bawah buah dada ke paras lutut.Balutkan bengkung pada badan dengankemas kemudian masukkan tali bengkung kedalam lubang yang sedia ada.pastikan tali di masukkan dengan ketat agar kedudukan bengkung lebih kemas .Lilit kan tali mengukut lubanglubangnya dan akhirkan melilit tali bengkung dengan
ikatan yang ketat dan kemas . Ada lah di nasihatkan kepada
para ibu untung menyapu losen ibu Halimah terlebih dahulu sebelum mengenakan bengkung.Ini kerana kehangatan losyen dan ikatan kemas bengkung dapat merepatkan tulang pinggul dan punggung serta mengempiskan bahagian perut. Di sarankan bengkung di gunakan setiap pagi sejurus selepas mandi terus ke malam sehingga tidur selama tempoh berpantang.
Khasiat
Kebaikan bengkung adalah merapatkan kembali tulang pinggul dan punggung ibu ibu yang baru melahirkan bayi. Penggunaan bengkung juga dapat mengempiskan bahagian perut dan menaikkan bahagian dada. Selain itu ia juga dapat mengembalikan bentuk tubuh kepada asal dengan penggunaan yang kerap dan betul.
TUNGKU
HERBA KUKU
ibuhalimahtungku
Tungku herba ini di perbuat herba dan rempah ratus yang menjadikan ia bahan pemulih semulajadi.Selain itu ia juga di gunakan untuk pelbagai kebaikan kerana kehangatan dari batu tungku ini dapat membuka
liang liang roma seterusnya memudahkan penyerapan kebaikan herba dan rempah ratus oleh tubuh.
Cara Penggunaan
Basahkan tungku dengan sedikit air agar batu tungku agak lembab. Kukus atau panaskan tungku herba selama lebih kurang 20 minit.Lapiskan dengan satu lapis kain sekira nya panas kemudia tuam pada bahagian yang mengalami masalah. Panaskan semula sekiranya tungku menjadi kurang panas.Biarkan ia sejuk dan kering sepenuhnya
selepas di gunakan sebelum di simpan.
Khasiat
Di gunakan untuk melegakan sakit sakit sendi dan sengal pada badan. Tungku herba ini juga dapat mempercepatkan proses pembakaran lemak dan memperkemaskan tubuh bagi ibu ibu dalam tempoh berpantang.

** Set Bersalin juga disertakan dengan panduan penggunaan & petua di dalam pantang**

 

 

kualitipoweribuhalimah8

 Jamu Ibu Halimah
(Jamu Mak Dara)

RM 350.00 Sahaja (pos percuma)
(Semenanjung/Sabah,Sarawak,Labuan)


bottom
top

014-655 XXXX Terima Kasih Saya Sudah Terima tempahan. Sangat Cepat dan berbaloi.Terima Kasih


017-224 XXXX Salam, barang dah sampai cepat dan selamat Terima Kasih. Lain Kali boleh order lain pula...


017-966 XXXX ok. da smpai.tq.


014-619 XXXX Salam, brg dh smpai. tq.


019-415 XXXX Slm, brg dh smpai. tq.


013-903 XXXX Salam Bro, brg dh dpt Trima Kasih


011-129 XXXXX telah sampai. tk


012-631 XXXX Barang dah dpt terima kasih banyak


016-687 XXXX Thank You Sir. I proud for the service


017-878 XXXX Brg dh spai bos..


017-412 XXXX Bro brg da smpai tq.


019-334 XXXX Item received.tq.


013-509 XXXX Brang dh smpai bro,tq


017-392 XXXX Perniagaan u all dah boleh dipercayai. X mcm stengah org, order tapi brg x sampai2. aku rekemen kt member lain. Tq again


017-672 XXXX Da dpt bro. tqvm!


012-229 XXXX Got The Prosolution ! Thks/joe, terima kasih


019-300 XXXX Kiriman pos laju telah sampai, terima kasih


012-674 XXXX Dah sampai barang tu, TQ


012-217 XXXX Saya dh terima tq,


017-437 XXXX brg dah terima tuan, terima kasih


013-363 XXXX mmg mudah dn pantas


012-916 XXXX cepat betul, lepas ni bole order lagi hehe


019-367 XXXX bagus servis cepat mudah dan murah terima kasih


012-635 XXXX barang dah sampai terima kasih, bagus servis


013-682 XXXX brg mmg power, puas hati order thx


017-366 XXXX tq bro cayok hehehe

 

bottom

Powered by KedaiKeluarga.com 2009-2016.

Mana-mana bahagian laman web ini tidak boleh diubah, disalin secara digital ataupun cetakan tanpa kebenaran daripada Admin KedaiKeluarga.com