top
logo

produk-lelaki.gif
produk-wanita.gif

WANGIAN PEMIKAT LELAKI

jaminan.gif

 

Buatlah pembelian walau jam 3 pagi @ Hari Minggu @ Public Holiday

banner

  Tambah Saiz Zakar| Nafsu & Stamina |Tahan Lama| Penjagaan Zakar    | Tambah Air Mani|Wangian Pemikat Wanita| Payudara/Pinggul |

Dalaman Wanita | Set Bersalin

- CARA PEMBELIAN -

- Pilih produk yang anda ingin beli.Campurkan harga produk-produk tersebut.
- Anda boleh lakukan pembayaran melalui mesin deposit tunai (CDM).
- Pemindahan wang melalui mesin ATM,
- Depost tunai di kaunter bank atau melalui pembayaran Online Banking, 

- Pembelian PAYPAL,KAD DEBIT, KAD KREDIT Dan KAD VISA - Klik Disini -
CIMB BANK ISLAM MAYBANK PUBLIK BANK
8601 8928 73 1227 0010 001 167 5628 5210 5928 3188 7274 15
S.S.A GLOBAL ENTERPRISE

- SETELAH BAYARAN DIBUAT - - SMS Maklumat Pesanan -
'SMS / WhatsApp' kan maklumat anda seperti
Nama Produk | Nama Anda | Alamat | NO Phone | Nama Bank | Jumlah | Waktu | Tarikh Bayaran ke 019-272 2219

Untuk WhatsApp Kami < Klik  Disini WhatsApp SSA GLOBAL >

Sertakan Email untuk Ebook Percuma - Klik Disini -            Contoh Pembelian - Klik Disini -

 

 yesPL SUPERGEL

pl supergel

2ml

PL SUPERGEL

RM 50.00 Semenanjung
RM 55.00 (Sabah/Sarawak/Labuan)


 

MEMBANTU ANDA MENIKMATI KEPUASAN DENGAN LEBIH LAMA

  1. Tak Sampai 5 Minit?
  2. Mengalami Pancutan Pramatang?
  3. Rutin Seks Terganggu?
  4. Pancutan Pramatang?

ANDA DIBELENGGU DENGAN GEJALA INI…??
ANDA BUNTU MEMIKIRKANNYA…??
ANDA MALU DAN SEGAN…??
ANDA MAHU PENYELESAIAN SEGERA..??
JADILAH SUAMI/ISTERI IDAMAN SEKARANG!

 

Sekali anda mencubanya pasti anda mahukannya lagi”

Menurut kajian yang dilakukan dalam Jurnal-jurnal perubatan, mendapati bahawa 7 daripada 10 lelaki sering menghadapi masalah cepat pancut. Cepat pancut atau cepat klimaks ini juga boleh diertikan sebagai “premature ejaculation” yang mana air mani lelaki keluar terlebih dahulu sebelum isteri mengalami orgasme.

 

Pancutan air mani sebelum tiba masanya terjadi disebabkan oleh beberapa perkara seperti berikut

  1. Minda anda berasa terlalu ghairah dan hilang kawalan
  2. Berasa ngilu atau geli terlampau di kemaluan
  3. Masalah kesihatan seperti diabetes dan lain-lain

 

“Tahukah anda berdasarkan info dari kajian kes mendapati bahawa sebanyak 73% wanita tidak mendapat nikmat kepuasan batin atau pun tidak mencapai klimaks sewaktu melakukan hubungan seks bersama pasangannya”

 

MEMPERKENALKAN…
Produk yang mengHANGATkan hubungan SUAMI ISTERI…dan produk herba alternatif untuk pelbagai lapisan masyarakat

 

Bagaimana PL SuperGel boleh menjadi begitu …..SUPER?
Beginilah caranya bagaimana PL SuperGel bertindak :


Prestasi yang membanggakan dan kepuasan…SERTA-MERTA
PL SuperGel mengandungi campuran herba yang telah digunakan secara tradisi untuk membantu kesihatan seksual seseorang lelaki. Anda hanya perlu mengurutkan PL SuperGel dibawah kepala zakar anda iaitu di bahagian yang mempunyai urat hanya sekali sahaja sebelum persetubuhan. Hanya gunakan PL SuperGel sebelum persetubuhan sahaja, sekiranya anda tidak merancang untuk bersetubuh pada sesuatu hari itu, maka PL SuperGel tidak perlu digunakan.

PL SuperGel akan menyerap sendiri kedalam kulit organ lelaki dengan cara yang dikenali di barat sebagai German Transdermal Delivery System. Kaedah ini amat berkesan untuk penyerapan nutrien melalui kulit. Oleh itu, bahan – bahan asli yang telah digunakan turun temurun ini seperti pati dari pelbagai botani, vitamin kompleks dan antioksidan akan meresap terus ke dalam tisu zakar anda dengan pantas, tepat kepada sasarannya ( saraf sensitiviti ) dan berkesan serta merta. Ianya TIDAK SAMA SEKALI menggunakan GAMBIR SARAWAK di dalam kandungannya.
 

Kandungan PL SuperGel
PL SuperGel menggunakan air suling, Aloe Vera Gel, Olive Squalene, Apricot Kernel Oil, Vitamin C, Extracts of Korean Red Ginseng, Hawthorne Berry, Ginkgo Biloba, Muira Pauma, Catuaba Bark, Cuscuta Seed dan pelbagai lagi didalam formula yang telah terbukti berkesan turun temurun ini dan juga terbukti secara klinikal.
Kekerasan yang luar biasa: Walaupun PL SuperGel tidak direka untuk mengeraskan zakar namun begitu ada sebilangan besar pelanggan kami yang mengatakan bahawa kekerasan zakar mereka adalah jauh lebih hebat selepas menggunakan PL SuperGel Mungkin ini disebabkan oleh salah satu herba didalam PL SuperGel yang bertugas sebagai agen yang melancarkan peredaran darah dikawasan zakar Pengguna PL SuperGel.
Kawalan sepenuhnya terhadap pancutan anda: Kesan yang amat nyata PL SuperGel .



Produk ini disahkan bebas dari bahan aktif  KIMIA melalui analisis makmal yang berprestij

CEPP (Engineering Chemical Pilot Plan) UTM
Tiga Peraturan Cara Guna Dan Yang Mana Sesuai Dengan Anda. LIHAT BUKTI PENYELIDIKAN PL SUPERGEL

 

LIHAT BUKTI PENYELIDIKAN PL Supergel

>> KLIK DISINI <<

Kesan daripada penggunaan PL Supergel

 

 

pl supergel

2ml

 

 

Kesan daripada penggunaan PL SUPERGEL yang betul mengikut saranan yang diberikan:

  1. Tahan Lebih Lama Sehingga 3-8 Jam
  2. Menikmati Sepenuhnya Kelazatan Seks
  3. Anda Bebas Menusuk Masuk Ke Dalam Faraj Dari Pelbagai Arah Mengikut Kesukaan Tanpa Perlu Tertahan-Tahan
  4. Isteri Mencapai Klimaks Sehingga 3 Kali

TEKNIK PENGGUNAAN

Cara 1:
Ambil 1 sukatan sapu urat bawah dagu dan takok sehingga kering. Tunggu 1/2 jam lagi lama lagi baik sebelum melakukan persetubuhan, ini adalah kegunaan biasa yang boleh tahan lama sedikit daripada tidak guna langsung.( tahan lama 30 - 45minit)

Cara 2 :
Ambil 2 sukatan sapu keseluruhan kepala zakar, urat bawah dagu, takok dan kepala sekali sehingga kering tunggu 1 jam lagi lama lagi baik. Ini dapat bertahan lebih lama lagi daripada kegunaan pertama. (tahan lama 1 jam-2 jam)

Cara 3:
Ambil 3 sukatan sapu keseluruhan kepada zakar biar kering (tunggu 2 jam) lepas itu ambil 2 sukatan sapu sekali lagi biar kering dan tunggu 1 jam setengah lagi lama lagi baik. Ini memang sukar untuk keluar mani, kalau basuh dengan sabun sekali pun memang sukar untuk keluar kerana kepala zakar anda sudah ada 2 lapisan Gel dan ianya boleh bertahan sehingga 2 hari.

 

PERHATIAN:

   pl supergel™ tidak mempunyai sebarang kesan sampingan kecuali anda akan terasa berangin pada zakar anda, ini adalah perkara biasa kerana salah satu kandungannya ialah daun pudina untuk membantu penyerapan ubat ke dalam kulit.selepas anda sapu dan menunggu selama 2 jam (lagi lama lagi baik), selama tempoh tersebut sekiranya anda ingin kencing anda boleh membasuh zakar tetapi hanya menggunakan air sahaja tanpa sabun kerana sabun akan menghilangkan gel tersebut. pl supergel™ ini juga mempunyai rasa pahit kerana ianya adalah berasaskan tumbuhan herba 100%. oleh itu anda dinasihatkan supaya membasuh dahulu zakar dengan air biasa tanpa sabun untuk menghilangkan rasa pahit itu.

 

 SOALAN YANG BIASA DITANYA

1. Siapakah golongan yang sesuai menggunakan PL Supergel ini?
Disyorkan hanya untuk lelaki/suami yang mempunyai zakar yang sihat/normal sahaja tetapi sering mengalami pancutan pramatang (PE) semasa mengadakan hubungan seks.

2. Adakah PL Supergel selamat digunakan untuk oral seks?
Ya! PL Supergel adalah selamat untuk oral seks kerana ia tidak mengandungi sebarang bahan kimia atau bahan sampingan petrokimia, pewarna tiruan @ pewangi. Ini menjadikan PL Supergel sebagai produk paling selamat dan efektif di pasaran sekarang ini. Namun begitu, ianya mempunyai rasa pahit herba dan ianya hilang setelah dibasuh dengan air sahaja tanpa sabun.

3. Bagaimanakah ianya berbeza dengan pil?
PL Supergel direka khusus untuk menembusi kulit zakar anda hingga ke dasarnya untuk memberikan kesan yang segera. 95% daripada bahan-bahannya akan meresap masuk ke kawasan tujuannya berbanding dengan pil yang hanya berfungsi 10-30%.

4. Bagaimanakah ianya boleh dibandingkan dengan yang lain?
Ianya hanya menggunakan bahan 100% semulajadi, malah anda boleh mendapatkan kebaikan
lain di mana herba-herba ini akan membantu menyihatkan bahagian sulit anda.
Ianya SAMA SEKALI TIDAK MENGGUNAKAN GAMBIR SARAWAK.

5. Adakah ianya akan meninggalkan kesan berminyak?
Tidak, PL Supergel adalah berasaskan air dan ianya direka khas untuk menyerap segala nutrien ke dalam kulit anda serta-merta.

6 Hasilnya KEPUASAN dan KONTROL!
Kesan dari penyerapan Transdermal ini bermakna prestasi yang lebih lama dan memuaskan TANPA sebarang kesan kerana ianya TIDAK SAMA SEKALI menganggu saraf anda cuma ianya akan mengurang sesitiviti pada hujung kepala zakar anda sahaja.
Apa yang anda perlu lakukan untuk mengalami kesan terhebat PL SuperGel™ ini ialah hanya dengan menyapukan PL SuperGel™ pada zakar anda dan ianya akan membuatkan anda mengalami persetubuhan yang terhebat anda serta merta.

 


TESTIMONI DARIPADA PENGGUNA

Pengguna 1 :
Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu Amien. 016-700 8091, JB.
 
Pengguna 2 :
Perghhh....., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..hu hu isteri saya cakap sambung esok je la bang.......UTM, JB.
 
Pengguna 3 :
Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. 012-760 3633 Permas Jaya

 

PL Supergel tahan lama

 

pl supergel

2ml

 

PL SUPERGEL

RM 50.00 Semenanjung
RM 55.00 (Sabah/Sarawak/Labuan)


bottom
top

014-655 XXXX Terima Kasih Saya Sudah Terima tempahan. Sangat Cepat dan berbaloi.Terima Kasih


017-224 XXXX Salam, barang dah sampai cepat dan selamat Terima Kasih. Lain Kali boleh order lain pula...


017-966 XXXX ok. da smpai.tq.


014-619 XXXX Salam, brg dh smpai. tq.


019-415 XXXX Slm, brg dh smpai. tq.


013-903 XXXX Salam Bro, brg dh dpt Trima Kasih


011-129 XXXXX telah sampai. tk


012-631 XXXX Barang dah dpt terima kasih banyak


016-687 XXXX Thank You Sir. I proud for the service


017-878 XXXX Brg dh spai bos..


017-412 XXXX Bro brg da smpai tq.


019-334 XXXX Item received.tq.


013-509 XXXX Brang dh smpai bro,tq


017-392 XXXX Perniagaan u all dah boleh dipercayai. X mcm stengah org, order tapi brg x sampai2. aku rekemen kt member lain. Tq again


017-672 XXXX Da dpt bro. tqvm!


012-229 XXXX Got The Prosolution ! Thks/joe, terima kasih


019-300 XXXX Kiriman pos laju telah sampai, terima kasih


012-674 XXXX Dah sampai barang tu, TQ


012-217 XXXX Saya dh terima tq,


017-437 XXXX brg dah terima tuan, terima kasih


013-363 XXXX mmg mudah dn pantas


012-916 XXXX cepat betul, lepas ni bole order lagi hehe


019-367 XXXX bagus servis cepat mudah dan murah terima kasih


012-635 XXXX barang dah sampai terima kasih, bagus servis


013-682 XXXX brg mmg power, puas hati order thx


017-366 XXXX tq bro cayok hehehe

 

bottom

Powered by KedaiKeluarga.com 2009-2016.

Mana-mana bahagian laman web ini tidak boleh diubah, disalin secara digital ataupun cetakan tanpa kebenaran daripada Admin KedaiKeluarga.com