top
logo

produk-lelaki.gif
produk-wanita.gif

WANGIAN PEMIKAT LELAKI

jaminan.gif

 

Buatlah pembelian walau jam 3 pagi @ Hari Minggu @ Public Holiday

banner

  Tambah Saiz Zakar| Nafsu & Stamina |Tahan Lama| Penjagaan Zakar    | Tambah Air Mani|Wangian Pemikat Wanita| Payudara/Pinggul |

Dalaman Wanita | Set Bersalin

- CARA PEMBELIAN -

- Pilih produk yang anda ingin beli.Campurkan harga produk-produk tersebut.
- Anda boleh lakukan pembayaran melalui mesin deposit tunai (CDM).
- Pemindahan wang melalui mesin ATM,
- Depost tunai di kaunter bank atau melalui pembayaran Online Banking, 

- Pembelian PAYPAL,KAD DEBIT, KAD KREDIT Dan KAD VISA - Klik Disini -
CIMB BANK ISLAM MAYBANK PUBLIK BANK
8601 8928 73 1227 0010 001 167 5628 5210 5928 3188 7274 15
S.S.A GLOBAL ENTERPRISE

- SETELAH BAYARAN DIBUAT - - SMS Maklumat Pesanan -
'SMS / WhatsApp' kan maklumat anda seperti
Nama Produk | Nama Anda | Alamat | NO Phone | Nama Bank | Jumlah | Waktu | Tarikh Bayaran ke 019-272 2219

Untuk WhatsApp Kami < Klik  Disini WhatsApp SSA GLOBAL >

Sertakan Email untuk Ebook Percuma - Klik Disini -            Contoh Pembelian - Klik Disini -

 

 

Vibrating Ring

 

Vibrating Ring

 

 Vibrating Ring

 RM 20.00 (SEMENANJUNG)
RM 25.00 (SABAH,SERAWAK,LABUAN)


 

Memberikan kenikmatan maximum kepada pasangan
Membuat pasangan puas dan mencapai klimax dengan cepat
Getaran yang terhasil di bahagian atas SensaRing akan mengaktifkan klimax wanita
Diperbuat dari bahan silikon yang berkualiti tinggi dan tahan lama

 

 

Sensa Ring Vibrator dicipta khas bagi hubungan suami isteri.

Direka dengan gabungan teknologi dan inovasi, ia mampu memberikan pengalaman indah dan kenikmatan maksimum bagi setiap pasangan. Dengan bahan silikon berkualiti tinggi dan teknologi getaran yang tahan lama, ia mampu membuat isteri tersayang puas dan mencapai klimax dengan cepat. Gegaran yang terhasil mampu membuatkan anda menikmati malam bagai tidak dapat dipisahkan lagi.

Geseran cinta yang terhasil di bahagian atas Sensa Ring Vibrator mampu mengaktifkan cli*** wanita, sekaligus menciptakan pengalaman yang tidak dapat dilupakan. Selain itu, Sensa Ring Vibrator menjanjikan daya tahan dan ereksi yang maksimum bagi si suami. Anda pasti menjadi pasangan paling bahagia dan pasti puas dengan Sensa Ring Vibrator.


Apakah ciri-ciri utama Sensaring?

  1. Dicipta khas untuk melazatkan lagi hubungan suami isteri
  2. Direka dengan gabungan teknologi dan inovasi
  3. Mangaktifkan *** wanita
  4. Mempercepatkan klimax wanita
  5. Melambatkan ejakulasi agar tahan lebih lama
  6. Memaksimumkan eraksi agar lebih tegang
  7. Melambatkan proses ejakulasi melalui teori “tambat Zakar”


Bagaimana ia berfungsi?
Sensaring akan disarung ke Zakar yang menegang sehingga ke pangkal dengan muncung vibrator menghala ke depan. Apabila vibrator di “on” setiap kali dayungan dilakukan muncung Sensaring akan menyentuh klimaxyang dapat memberikan kenikmatan yang tak terhingga kepada wanita sekaligus mempercepatkan klimax.

Nasihat
Gunakan sensaring setiap kali ingin melakukan hubungan **** bagi memberi kenikmatan kepada isteri
Sesuai untuk mereka yang selalu tewas awal agar mempercepatkan klimax wanita
Basuh dengan bersih apabila sudah digunakan bagi mengelakkan jangkitan

 

Vibrating Ring
 

SELAMAT DIGUNAKAN
Cara-cara Penggunaan

  1. Keluarkan Sensa Ring Vibrator dari bungkusan dengan  perlahan agar tidak merosakkan  Sensa Ring Vibrator.
  2. Sarungkan Sensa Ring Vibrator ke Zakar yang sedang menegang sehingga ke pangkal Zakar dan pastikan permukaan yang tidak rata ditempatkan di bahagian atas.
  3. ‘On’ Sensa Ring Vibrator untuk menggerakkan getaran.
  4. Untuk memastikan kebersihan dan keselamatan, adalah dinasihatkan Sensa Ring Vibrator dipakai untuk tempoh tidak lebih dari 2 minggu dari tarikh bungkusan dibuka.

 


bottom
top

014-655 XXXX Terima Kasih Saya Sudah Terima tempahan. Sangat Cepat dan berbaloi.Terima Kasih


017-224 XXXX Salam, barang dah sampai cepat dan selamat Terima Kasih. Lain Kali boleh order lain pula...


017-966 XXXX ok. da smpai.tq.


014-619 XXXX Salam, brg dh smpai. tq.


019-415 XXXX Slm, brg dh smpai. tq.


013-903 XXXX Salam Bro, brg dh dpt Trima Kasih


011-129 XXXXX telah sampai. tk


012-631 XXXX Barang dah dpt terima kasih banyak


016-687 XXXX Thank You Sir. I proud for the service


017-878 XXXX Brg dh spai bos..


017-412 XXXX Bro brg da smpai tq.


019-334 XXXX Item received.tq.


013-509 XXXX Brang dh smpai bro,tq


017-392 XXXX Perniagaan u all dah boleh dipercayai. X mcm stengah org, order tapi brg x sampai2. aku rekemen kt member lain. Tq again


017-672 XXXX Da dpt bro. tqvm!


012-229 XXXX Got The Prosolution ! Thks/joe, terima kasih


019-300 XXXX Kiriman pos laju telah sampai, terima kasih


012-674 XXXX Dah sampai barang tu, TQ


012-217 XXXX Saya dh terima tq,


017-437 XXXX brg dah terima tuan, terima kasih


013-363 XXXX mmg mudah dn pantas


012-916 XXXX cepat betul, lepas ni bole order lagi hehe


019-367 XXXX bagus servis cepat mudah dan murah terima kasih


012-635 XXXX barang dah sampai terima kasih, bagus servis


013-682 XXXX brg mmg power, puas hati order thx


017-366 XXXX tq bro cayok hehehe

 

bottom

Powered by KedaiKeluarga.com 2009-2016.

Mana-mana bahagian laman web ini tidak boleh diubah, disalin secara digital ataupun cetakan tanpa kebenaran daripada Admin KedaiKeluarga.com